Elifyor ben sizin ne demek istediğinizi anladım. burda gördüm bir anne sancıları beklemiş gelir gelmez hastaneye gitmiş sezaryen olmuş onun bir adı var ama unuttum. Yani mümkün ben de onu düşünüyorum. İlk kızımda gelişim geriliği vardı o yüzden zorunlu sezaryen oldum inşallah bunda öyle bir şey olmaz. Dünyaya gelme zamanına kendisi karar versin istiyorum 🙏🏻