Elifyor benim isteğe bağlı sezaryen olacaktı 39. Haftada doktorum bekleriz demişti. 37. Haftada suyum geldi sancılandım,o sancıları yaşadım yani 🤣 doktorum önceden planladığımız gibi acil sezaryene aldı beni orda da normal istemediğimi belirttim hem sancıları biraz da olsa yaşamış oldum hemde sezaryen doğurdum