Şuan beni sevindiren anneler bilinçlı . Erken tanı önemlidir . Benim de kızım 17.5 aylık bazen bakıyor bazen bakmıyor kelimesi az meme diyor baba babıldama şeklinde . Bizde tv ye maruz kaldık birde ülke değiştik kalabalıktan yalnızlığa çocuk. Arada kendi etrafında dönme birde şuan dilkatımı çeken lambaya sık bakması . Babası fırlatıyordu ondan mı bilmiyorum. Psikiyatri ile randevum var ama ben online özel eğitim hocası buldum danışmanlık alıyorum evimle hiç ilgilenmiyorum birkaç günde bile hissediyorum iyi olacak . Bana özel eğitimci şunu dedi var ya da yok varsa çok şey kazanırsın yoksa da kızına nitelikli yaklaşırsın. Peri hendricson var o da neler yapılması gerektiğini anlatan videoları var . Hoca olayı olmazsa zaten kadın yaptığı herseyi videolamıs en iyi hocalardan ders almış