@"Pnr
Pnr-- bizde sürekli araba sürme yatarak arabayı sürüp tekerleklerini izleme,adına seslendiğimizde bakmama,dışarı çıktığımızda ünsanlara bakmama,sürekli geçen arabaları izleme,tek başına sadece arabalarla oynama,boş bakması,sürekli bi yerlere dalma, gülümsememe … komut almama,işsret parmağı kullanmama,,3 aylıktan itibaren sürekli tv ye maruz kaldı… ama şuan özel eğitimdeyiz 2 haftadır ve bunların hepsi geçti. Çünkü artık tv yok ve ben onu 5 dk yalnız bırakmıyorum bütün oyuncakları kaldırdık sadece bir iki oyuncak var odası bomboş.. sadece beraber oynuyoruz sürekli ama sürekli,. Sadece tuvalete giderken 3 dk ananne ile bensiz kalıyor ev işi falan asla ama asla umurumda da değil oğlumdan önemli değil . Sizin sorununuz nedir ?