Nobodyyy111 bu barbunya bugğn pişecekse düdüklü ye koy eğer yarınaysa geceden ıslat ☺
Zyetinyağlı barbunya yı şöyle yapıyorum barbunya piştikten sonra kendi suyunı dökmem lezzeti orda çünkü ayrı bir kapta zeytinyağında soğanı rende domatesi salçayı pişirip üstüne havuç patates de katıyorum minik doğruyorum sonra barbunya lar oh mis beraber de kaynayıp pişince kenara alıyorum ister soğuk ister sıcak ama sana şunu diyip az da olsa dere otu doğra kat üstüne çok lezzetli oluyor benim sırrım bu rende domates ve dere otu. 💗 çok sulu olmasın misss canım çekti kesin kendime yapmalıyım🙂