Nobodyyy111 Kızlar bu barbunya mı annem koymuştu erzak dolabıma kara lahana çorbasının içine koyuyordu. Bu barbunya mı barbunyaysa bundan zeytinyağlı olur mu? Öncesinde ıslatmam mı gerekiyordu?
Poly-ana Nobodyyy111 Herşey hakkında fikrin var barbunya hakkında yok mu hayret jdjdjdjs Evet barbunya
Nobodyyy111 Eylul301023 nasıl yapsam peki suya koymaıdm haşlıyorum şu an 1 saattir haşlanıyo olur mu?
Eylul301023 Nobodyyy111 olur bence ya ben de hiç suya koymadan pisiririm böyle şeyleri daha uzun süre de pişer ama elbet pisicek yani
ppzeynep Nobodyyy111 Ben eskiden hiç suya koymazdım. Son zamanlarda aynı kuru fasulye pişirşr gibi pişirmeye başladım. Çok daha güzel oluyor.
Nobodyyy111 Poly-ana keşke senin de herşey hakkında fikrin olsa da insanlara yalan yanlış bilgiler vermesen ☺️🌷
Poly-ana Nobodyyy111 İkimizde aynı şeyi söyledik farklı cümleler üstünden o yüzden farklı algılandı baydı artık bu konu djejjs Havuçlu yap çok güzel olur
Nobodyyy111 melegim71 evet bende öyle yapıcam inşallah haşlayıp yapsam olur mu çiğ kalır katır kutur ağza gelir diye endişe ettim
mematiii Nobodyyy111 normalde mi düdüklüde mi haşlıycaksınız .Normalse 20-25dk düdüklüde 35-45dkya pişer
Nobodyyy111 Poly-ana bence de aynı fikirdeyiz konuyu ben açmamıştım zaten sen açtın açmadığın sürece de benim için sıkıntı yok geçmiş konuları ısıtıp ısıtıp servis etmekten hoşlanmam zaten. Evet havuçlu yapmayı düşünüyorum teşekkür ederim 🌸
melegim71 Nobodyyy111 düdüklüde biraz haslayin yeterli olur sinra yemegini yaparsiniz afiyrt olsun simdiden
churchil Nobodyyy111 biz bunun kuru fasülye gibi yemeğini yaparız salçalı soğanlı sulu. Ama piyaz gibi de olur salata tarzı
Nobodyyy111 churchil evet o tarz yapıcam soğuk servis edicem ne kadar haşlamam gerekiyor akşamdan suya koymadım
churchil Nobodyyy111 süre olarak net bişey vermek doğru olmaz ki cinsine bağlı ben pek süre tutmam 🤭 kontrol ederim sürekli yumuşadıysa olmuştur 🙈