Gozdedmr saçlarım çok gürdü. Lastik tokayı 2. kere zor doluyordum. Şimdi 5 kere dolayabiliyorum. Öyle döküldü ki 1 ay içinde saçlarımın yanları açıldı ortası açıldı kafamın arka tarafı açıldı. Seyrek duruyor ve hızla dökülmeye devam ediyor. Benim de psikolojimi çok etkiledi artık aynaya bakamıyorum moralim bozulduğu için. Tarağa, suya düşman kesileceğim neredeyse. Özenle bakardım saçıma hatta eşimin saçlarına bile bakım yapardım çok önem veririm saça. Bu denli dökülmesi aşırı etkiledi beni ne yapacağımı şaşırdım artık ne varsa denedim hiçbiri fayda etmiyor. Yeniden çıkar mı bilmiyorum saç diplerim çok seyrek ve aşırı belli oluyor özellikle yanlarım kel resmen. Bazıları dökülüyor diye stres yaparsan dökülmesi hızlanır diyor da elimde değil maalesef. Umarım hızlıca geçer ve saçlarımız yeniden çıkmaya başlar 😔🙏🏻