Kızlar hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım. 4 aylık bebeğim var ve saçım hiç bu kadar dökülmemişti. Allah kimseye göstermesin ama lösemi hastalığında kişinin elinde kalır ya saçlar aynı öyle. Taramaya korkuyorum artık, elimi saçımda gezdirmemle bile tutam tutam saç geliyor. Saç diplerim açılmaya başladı dökülmekten. Aşırı kurudu ve dolaşıp düğüm olmaya başladı. Normalde bakımına önem veren biriyim doğum yaptıktan hemen sonra bile gittim duş alıp saç ve cilt bakımımı yaptım o derece. Saçlarıma çok özen gösteririm bakım yağları, kremler ki şampuanımı bile özenle seçtim yıllardır aynı şampuanı kullanırım. Şu an saçlarımın bu denli dökülmesi alırı moralimi bozuyor. Her yet saç eşim saçımı okşuyar parmaklarında tutan tutam saçım kalıyor. Normalde tesettürlüyüm ve artık kafamı sıfıra vurup açılmayı bile düşünecek duruma geldim. Normal bir şekilde dökülüyor olsa problem yok toparlarım ama saçım kalmadı resmen o kadar inceldi ki dün hem taradım hem ağladım. Nolur biri yardım etsin yaa resmen kelleşiyorum. Doğum sonrası böyle saç dökülmesi yaşayan var mı? Ne kullandınız, nasıl durdu dökülmeleriniz?