Deletedmom_100 kırkı çıktı kaka yapmadığı sürece ellemedim hiç, yoksa uykusu açılıyor zaten çok hafif uyuyor, şuan 4.5 aylık. Sleepy ile başladık iki numara aşırı taşma yapınca Molfix’e geçtik bu ara dişten dolayı ishal oldu arada kaka taşıyor ama çiş taşmıyor