Deletedmom_100 1,5 yaşında uyanmadıkça değiştirmiyorum ama sabaha kadarda şişiyor bezi yanlış mı yapıyorum?
Elsnazan Deletedmom_100 10 aylık kaka olmadığı sürece değiştirmiyorum uyanınca bidaha uyumuyor çünkü :(
Rwerdst Deletedmom_100 kaka yoksa değiştirmiyorum. Uyanınca uyumuyor çünkü. 1. Aydan beri böyle. Goon premium soft kullanıyorum hiç taşma vs yaşamadım
admin77 Ben de gece bir kere degistirmezsem taşıyor. Erkek bebegim.Sleepy,molfix,babayturco kullandım hepsinde taşıyor.
admin77 Srbygl hangi kenarlari acaba normal firdir gibi olan kısımları düzeltiyorum ama başka bir şey yapmıyorum.
01012024 Deletedmom_100 3. Ayda 2 kez değişiyorum bebeğim azıcık bile yapmış olsa uyanınca ağlıyor genelde molfix pure soft kullanıyorum değiştirmesemde taşma pekte yaşamadık
fatmadereninannesi Deletedmom_100 Deletedmom_100 kaka yapmadıysa değiştirmiyorum çişte sabaha kadar idare ediyor genelde
arasardaannesi Deletedmom_100 bnde değiştirmiorum kaka yapmayı bıraktıktan sonra ıkısındede gece uykusuna yatmadan degıstıom sbha kadar doluo sbh degısıom bı sorun yasamadm nadır cok dolup tastıgı oluodu arada ama uykusunu kaçırmaktnsa
terazikadini Deletedmom_100 1 yaş hiç değişmem alşam 10 da uyur sabah 8 9 bazen 10 a kadar aynı bezle yatar gece yarısı kendi rahatsız olur kalkarsa değişiyorum
Dedektifgadget Deletedmom_100 kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum.uykusu bölünmesin diye zaten 5 6 gibi uyanıyor
tiredmom_ Deletedmom_100 hayır değiştirmeyin uyku düzenini bozarsiniz benim bebeğim de 1.5 yaşında değiştirmiyorum
Belcim30 Deletedmom_100 1 yaşından sonra geceleri bezini hiç değiştirmedim uykusu kaçıyordu onu göze alamazdım.. Çiş değil de büyük abdestini yaparsa değiştiriyorum
pivpivpivahmedmuhsin Deletedmom_100 Bebeğim 2 aylık olduktan sonra geceleri değiştirmemeye başladım. Uykusu bölünüyordu. Denemediğim marka kalmadı neredeyse hepsinde göğsüne kadar çişi taşıyordu. Prima’ya geçtim daha rahatım şu an.