ilaydaaltann_
Suyum patladı ardından önce hafif sonra orta halli sancılarım başladı, bende önceden hamur mayaladığım için başladım onu yapmaya😄 bir güzel pişirip komşularıma dağıttım. (Ertesi gün doğrunca kimse inananamış bu sebepten) 18.30 su gelişi gece 12 sonrası şiddetli sancılar, sabah 8.30 artık dayanamıyorum ebem 9 da geldi ilk muayene açılma 3 cm ama ağrılar şiddetli. Bel masajları duş masajı derken 2 saat sonra 8 cm ile hastaneye geçtik. Hastahane 5 dakika mesafede vardığımda dr baktı ve tam açıklık dedi😭 fakat bebek inmiyor bu yüzden ebeme teslim edip sana güveniyorum deyip gitti 2 saat hareketler ıkınma vs. Derken 13.30 kızım kollarımdaydı çok şükür. Kesisiz müthiş bir doğum oldu çok şükür. Doktorum o bölgeme hep z yağı ve bebe yağı ile masaj yaptı kesmemek için dedi allah razı olsun öyle de oldu🤲