ilaydaaltann_
Tam 35+1 de güle oynaya rutin kontrolüme gittim , her şey yolunda bir şey hariç tansiyon 😵💫 16/8 heycandır zart zurt dedik bekledik bir daha ölçüldü yine aynı 2 saat bekledim bir şey değilmedi . Doktorum seni böyle gönderemem yatış veriyorum dedi ben şok tabi . Bir gece gözetim bekelerken 3 gece tutuldum hastanede,? gebelik zehirlenmesi . tansiyon 13/8 in altına Asla inmiyor 16/10 u görüyor. Ciğer geliştirici iğneler bissürü tansiyon ilaçları derken gözetimli taburculuk ve gün aşırı kontrol şartıyla eve çıktım her gün bugün o gün mü diye bekledim 36+2 de zorunlu sezaryenle kucağıma aldım oğlumu aşşşırı stresli geçen 10 gündü . Sesini duyduğum ilk an sorduğun şey “iyi mi küveze girecek mi?” Çok korkmuştum ama çok şükür bin şükür sağlıkla hemen aldım kucağıma işte o an sanki her şey yolunda başlamış ve bitmiş gibiydi, tüm stres korku ağrı acı hepsi uçtu gitti🥰