@KuzeyinAnnesi03
@gaye-22
Çok geçmiş olsun,bende doğum yapalı 8,5 ay oldu ve 8,5 aydır çekiyorum felaket iltihaplı tırnak batması yaşıyordum ne çorap ne ayakkabı asla giyemedim kış boyuda aynı şekil.. ve burada formda gezerken biri “Ayak Bakım Merkezi” varsa bulunduğunuz şehirde gidin yazmış hay ondan Allah razı olsun ve ben direk Google yazdım araştırdım hemen randevu aldım gittim bir arkadaşın dediği gibi podologlar yapıyor bu işi devlet hastanesinde yok özele giriyor ama işini yapana denk gelmek önemli o kadar rahatladım ki 1 buçuk hafta oldu gideli keşke keşke keşke daha önce gitseymiştim…