gaye-22 Merhaba öncelikle geçmiş olsun , çok yakın zamanda ben de aynı konudan dertliydim . O yüzden sizi çok iyi anlıyorum. Bulunduğunuz şehirde podolog var ise kesinlikle gecikmeden gidin , ben o hatayı yaptım apseli hale gelene kadar erteledim artik çorap bile giyemez hale geldiğimde gitmeme rağmen batığımı aldırdım. Kesinlikle çekme yaptırmayın , işin uzmanı yalnızca batan bölgeyi alıyor ve apse yok ise hiç acıyacağını sanmıyorum . 1 dk sürüyor neredeyse çektiğiniz acıya değmez inanın