TgbHmzz tosbikannesi6 Evet galiba brnde yanma yok akıntı falan da yok normal muayenede doktor söyledi azcık akıntı var içte diye ondan yazdı
tosbikannesi6 TgbHmzz evet bencede kadın olmak çok güzel ya bnde çok seviyorum her süslenip giyinip çıktığımda iyi ki kadınım diyorum erkekler o hissi hiç bir zaman anlayamayacak
1gulceninannesi TgbHmzz ben hamilelik döneminde 20. Haftaya kadar mecburi fitil kullandım. Günde 3 kere. Kasmadan yapınca acıma vs olmuyor. Orda kalıyor, ilaç eridikten sonra kalıntıları kendiliğinden atılıyor. Günlük ped iş görür.
TgbHmzz 1gulceninannesi O zaman bir günlük ped takayım ben nolur nolmaz😊 dn uygun pozisyon yatarak yapmak sanırım ya da tuvalet yapar pozisyonda çömelerek yapmak mı
ygmrln TgbHmzz bende kullandım canım içinde kalıyor acı yapmıyor sabun gibi zaten düzgün yerleştirmeniz gerekiyor
TgbHmzz ygmrln 1 tane denedim böyle kaldı givi hissettim geri cıkardım itebildiğim kadar ittim ama sanırım yapamadım bu gece tekrar deneyeceğim
Elaeylul merveatlaseymen aynısından kullandım gece bacaklarınızı yukarıya kaldırıp vajina içine yerleştiriyorsunuz sabaha kadar tuvalete gitmeyin ama o içeride eriyor sonradan biraz akıntı oluyor ama normal bende kesin çözüm olması inşallah sizde işe yarar
merveatlaseymen Elaeylul inşallah yarar gerçekten ilk kez kullanacağım bende bakalım rabbim hepimize saglık versin anneler kadınlar icin cidden herşey cok zor🥹
alpsmother_ TgbHmzz hayır canım acıtmıyor hiç gece uyumadan önce tak gün içinde geri düşmesin kendi kendine eriyor yoğun bir akıntı yaşayacaksın korkma işte enfeksiyon sökülüyor kullanınca etkisi güzel ama bu enfeksiyon sürekli tekrarlıyor genelde inş sen atlatırsın tek seferde
TgbHmzz alpsmother_ Dışardan belli bir belirtisi yoktu ne akıntı ne yanma nornal rutin konrtolde vajinal ultrasonda doktor az bişey akıntı var dedi ondan 7 tane fitil verdi ilk defa kullanacağım neden oluyor bu enfeksiyon genelde
alpsmother_ TgbHmzz yani en çok duyduğum vajinayı sabunla yıkamak sebep oluyor diyor ama ilişkidede bulaşabilir kullandığın ped de yapmış olabilir
ygmrln TgbHmzz canım orda yazıyor ilkinde bende yapamadım çok korktum ama bacakları kaldırmak gerekiyor bir süre sonra kullanımında öyle okumuştum. Sakin sakin ittirebildipin kadar ittir acele etme
1gulceninannesi TgbHmzz ben yatarak yapabiliyordum hamile olduğum için endişeleniyordum başım döner diye 😁
merveatlaseymen tosbikannesi6 evet evet dogru bakalım işk kez deneyeceğim kullanıcam bende cekmeceye koymustum inşallah iyi gelir 🙏🏻🙂