Defnekkkus vallaha ı acıyı anlatamam aşırı panik oldum benim yüzümden iki kere yere düştü.Birkerede eşim yüzüne çok ağladım iki saat uyutmadım bekledim .Keyfi yerindeydi ama bir tık olsun yere birşey düşsün ı düştü sanıp panik oldjm bunun içinde. Bebeklerin kafasını koruması için üste giyilen birşey gördüm onu sipariş edicem en azından bir yerine darbe almaz diye
Sizede geçmiş olsun gerçekten zor bir durum.Umarım birdaha hiç yaşanmaz ve kimsede yaşamaz.🙏🤲