Bugün bebegim düştü, banyo yaptırmıştım ve onu giydirip arabasını oturtmustum saçlarını kuruttuktan sonra banyonun kapısına kadar geldik, banyoya girdim sadece makineyi koyacaktim ve birden bir ses saniyelik oldu , çocuğum mosmor kesildi ve katıldı sonrasında da kendinden geçti, bilinç kaybı yaşadı, Allah’ımne zor anlardi, rabbim kimseyi evladiyla sinamasin, çocuğum kucağımda çiçek gibi birden soldu , napacagimi şaşırdım 1 dk sonra kendine geldi ve ağlamaya devam etti hemen acile kostum acile gidene kadar sakinlemisti ve keyfi yerindeydi doktor tomografiye sokmak istendiğini şuan için iyi gözüktüğünu ve radyasyonua maruz birakmicagini söyledi işte biseylet anlattı olursa o zaman olucagini söyledi 7 saat oldu çok şükür iyi ama ömrumden ömür gitti,belki doktor olan yada başına gelen vardır sormak istedim, neler yaptınız sonrasında bir sorun oldumu , gözümun önünden bir dk gitmiyor, herkes bevegine çok dikkat etsin bir dk nelere bedel …