Zlyha_7758 Mehtap08 rennie diye tablet var naneli bende hamilelikte çok çektim midemden doğru düzgün yemek yiyemiyorum o tek çare oldu bana
Themom_ Mehtap08 Doktora gidemedim o sırada baska bir sürü şey çıktı aç kalmamaya calısıyorum aç kalınca daha cok yanma baslıyor bir de gaviscon kullanıyorum hamileliğimde kullandığımdan kutusunun dışı yeşil-mavi olan
asminmom Themom_ Yeşil elma mucize oldu gerçekten aynı problemi ben hamilelik döneminde yaşadım bir dilim elma bile yetiyordu durdurmaya tavsiye ederim bir deneyin isterseniz.
Alerjikrinit Themom_ bu kadar kötüysen bi acile gitsene bacım sen anlatırken midem ağrıdı ya yazık sana niye bu kadar acı çekerken bekledin
Themom_ Alerjikrinit Gittim çok pik yaptığı zaman 2 kere mide koruyucu iğne yaptılar o kadar. Oda geçici çözüm 🙂↔️
pinkcat @Themom_ kesinlikle Tahin mucize gibi.. babam ve teyzem yıllardır aynı problemden muzdarip icmedikleri ilaç kalmadi. Tahin iyi geldi sadece 1 yemek kaşığı aç karnına, ya da o an mideniz yanınca ağrıyınca..