Yaklaşık 10-15 gündür midem deli gibi yanıyor çay içip yutkunurken bile canım acıyor midemden boğazıma kadar yangın var içimde yemek yemek su içmek bile ızdırap oldu resmen hamile iken bile bu derece de yanmıyordu.
Ağzımdan alev cıkacak sanki bir de ağrıyor artık yangından.
Reflü mü sizce nedir bu? Doktora gideceğim ama gidene kadar soda dışında aklınıza gelen bi çare var mı? Dün 3 şişe soda içtim birazcık rahatladım.