brnrkn ben bugun 200 adet 3000₺ verdim cok icim yaniyor ama maggnet olmadan olmuyor malesef.. ya anahtarlik ya mum ya magnet
Ahlasnurdan Ezgikrkl ben doğum günü için ütopya hediyelik Trendyol dan anahtarlık yaptırdım doğumunda da KAÇUV dan magnet yaptırmıştım hem bağış adı altında çok değerli oluyor bence fikir olsun size de
Feray55 https://www.ciceksepeti.com/kisiye-ozel-kapi-susu-ve-25-adet-magnet-seti-yesil-ucak-kc240530 Ben doğum hediyesi olarak yaptırdım hem uygun 50 magnet var hem kapı süsü.
Emine_elis Ezgikrkl onurlatasarlat cnm bn bu sayfadan yaptrmştm doğumda bizim de 13 Nisan tekrar biseler düşünüyrm çok güzel geldi yani bı bak sayfasına
Miraygamze55 Benim de kızımın 1 tas doğum günü kelebek konseptiydi instagramda makromelibutik diye bir sayfaya yaptırdım epoksi anahtarlık çok beğendim tavsiye ederim güvenilir bir site 😊
Aleynaslan96 Ezgikrkl bebekten önce yapıyordum elimde ürünlerim var düşünürseniz eğer elimdeki ürünler ile makul bir fiyata yapabilirim
mnkanne1 Ezgikrkl ben doğum yaptığımda dağıtmak için digitalmagnet diye bir sayfa vardı oradan yaptırmıştım sonra kuzenlerim falan da hep yaptırdılar o zaman için fiyatları uygundu şimdi nasıldır bilemiyorum