Ezgikrkl Merhabalar. Kızımın doğum günü bayramdan sonra olacak. Şimdiden magnet süsleme gibi şeylerin hazırlığını yapıyorum. Konseptimiz kelebek. Sorum şu magnet yaptıracağım ama çok pahalılar veya güvenemediğim yerler var. Uygun fiyatlı güvenilir sitelerden önerebilir misiniz?
alparslan1_ Ezgikrkl akıl vermek gibi olmasın ama magnet yerine anahtarlık daha kullanışlı oluyor verdiğiniz kişiler içinde. Yine de siz bilirsiniz🌸 ayrıca bu tarz alışveriş sitesi pek bilmiyorum üstte kalsın
Mavigri Ezgikrkl digitalmagnet.net 6 sene once nikah için acacakta oraya yaptırmıştır geçen sene 1 yaş için oğluma magnet ve poster de gayet güzel geliyor ve oldukça uygun
gnl1 Ezgikrkl benimde oğlumun 2 ay sonra 1 yaş doğumgünüsü bende araştırdım ve bunu ucuza bulup yaptırdım
Mnli Ezgikrkl bence magnet yaptırmayın ya tozlanıyor tozlanıyor sonra atılıyor mum yaptırabilirsiniz ya da biri anahtarlık demiş anneannem çok biriktiriyordu hep böyle şeyleri geçen temizlikte o bile attırmış hepsini
Ezgikrkl alparslan1_ Teşekkür ederim ☺️ hiç aklıma gelmemişti anahtarlık fikir oldu öneriniz için teşekkürler ☺️
Esrbruck Yakınlarımiza dağıtmak için yaptırmıştık oglumun doğum gününde, herkesin dolabında şuan da 😆resimli magnet sayfa adı güvenilir ve hızlı nisanın için de aynı sayfadan yaptırmıştim
Esrbruck Ezgikrkl biz yakınlarımız olacağı için konsepte uygun resimli yaptırdık sayfa olarak önerdim siz bilirsiniz tabi ki 🌸
brnrkn kaç tane yaptıracaksınız bende mevludum icin arastiriyorum bir kac uygun yer buldum. uygun dedigim yani tanesi 13-14
Ezgikrkl brnrkn Ben Instagram da bir yer buldum kokulu taş tanesi 12tl kargoyla 30 adet 455tlye geliyor hala karar veremedim yaptırsam mi yoksa lüzumsuz masraf mi diye🤷
poncikbiranne190_ Ezgikrkl lüzumsuz tabiki de onun yerine çocuğunuzla birlikte anı kalması için resim çektirebilirsinz
sheesyelllow Ezgikrkl bizimde bayramdan sonra doğum günümuz instada hand_made_by_ea diye bı sayfadan anahtarlık siparişi verdim daha gelmedi ama değişik ve tarz anahtarliklari görüntusu çok güzel bı bakın derim💙