Bende ilk prime aldım pişik oldu bez aslında col iyi ama dirençli bir ğüşikse onca kreme rağmen geçmiyorsa alerji olabilir alerji doktoruna gösterin yada kendi doktorunuza bizim öyleydi süt alerjisi çıktı çoklu da olabilir makat çatlağı da olabilir bebekler çöl hassas ve size tavsiyem Arko yeşil tüplerden alın hem uygun anında poposu düzelir ve bebek pamuğu 1 yaşında kızım ıslak mendil daha kullanmadık en sağlıksı zaten