kadirkerim yirmiikikasim23 keske ama 4. Ay atağı biraz yorucu bebekten beneğe değişir tabikide uyku gerilemesi de ekleniyor dişte eklenebiliyor sancılı geçiyor
aylizbebe Benimde 3 ay 18 günlük aynı bu sabah öyle uyandı defalarca ne derdi var anlamıyorum zaten iki haftadır meme reddi var ayakta gezerek uykuluyken emziriyorum bide uykuya geçişlerde direniyor uykusunda mızırdanıyo şimdi bide bu çığlık ağlama eklendi
aylizbebe yirmiikikasim23 aslında gayet iyi bu ay kendi çıkarıyo hep. Emdikten sonra ben yukarıdan çıkartsın diye vuruyorum gezip ama alttan kendi çıkarıyo bişey yapmıyorum. Piyanolu oyun halısı aldım ona vuruyor gündüzleri ayaklarını hep o rahatlatıyor sanırım birde nurse harveys damla kullanıyoruz hala . Ama emerken hep kıvranıyo normalde gaz çıkarıyo ya da kaka yapıyodu karnıda gurulduyodu acaba alerji mi diye düşündüm bi ara ama bilmiyorum.. Gaz sıkıştırıyo emerken hep o da gece hareketsiz olunca ama sabaha doğru darlıyo mu çocuğu anlamadım
yirmiikikasim23 aylizbebe birebir aynilarini yasiyoruz ama bizimki mamayla besleniyor birde biogaia kullaniyoruz bizde. ben yinede yatmadan karnina masaj ve sicak havlu koyuyorum ne olur ne olmaz diye. mama yerken gaz cikarmaya calistigi icin kivraniyo. bende sabaha karsi gaz darliyo diye dusunuyorum hep bi mirin kirin ama gozu kapali