yirmiikikasim23 kizlar bugun tam 4 aylik olduk😍 ama biraz once oyle bir bagirarak aglayarak uyandiki aklim gitti daha once iki uc defa oldu ama kisa surdu bu sefer bildiginiz 5 dk gozleri kapali ama gozyasi geliyo o sekilde agladi cok kotu oldum sizce niyedir ya ?
EypMom yirmiikikasim23 bizim öyşe ağlayınca nazardan oluyo yabancı biri görsün illaki o gün bağırırark uyanıp ağlar öyle böyle bağırma değil 2 kez ağlar sonrs gece uykusuna geçer şaşmıyo yani eşime diyorum bugün şu gördü ağlıcak birazdan demeye kalmıyo bağırıyo 🤷🏻♀️ nazar değil atak diş vs diyenlere 100 kez başıma geldiğinden biliyorum nazar nazar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Melike_ikra yirmiikikasim23 benim kızımda 4 ay 4 günlük arada öyle uyanıyor uykudan ama bağırarak gözünden de yaş geliyor sanırım atak haftasında olduğu için yada korkuyor
kadirkerim yirmiikikasim23 valla 5 aylık olduk hala gözler kapalı ağlayarak kalkıyor mız mız. Ama tabi öyle çok ağlayıp yaş geldiyse gözünden korkmuş olabilir bazen benimkide yapıyor gündüz uyurken yanımda hamağında birşeyler görüypr sanki rüya böyle bi gülüyor bi ağlıyor içleniyor sonra birden gerçekten ağlamaya başlıyor sesle gözlerinden yaşlar akıyor. Alıyorum hemen sarılıp öpüyorum okuyorum emziriyorum canım. Korkma olabilir bence
Melike_ikra EypMom bende inanıyorum buna. Yabancı biri görsün kızım hemen bi huysuzlanıyor nazara çok inanırım
yirmiikikasim23 Melike_ikra yildizi dusuk insanlar nazari ceker ben oyleyim bebegimde bama cekmis olabilir
yirmiikikasim23 kadirkerim bende bol bol okuyorum korkmustur diye ama ne bilim tekim kimsem yok stres oluyorum 😔
Melike_ikra yirmiikikasim23 4aylığa yakın böyle 3.5 aylıkken başladı bu tarz ağlamalara. Ama sürekli böyle değil atıyorum haftada bir yada 2 en fazla 3 kez
yirmiikikasim23 Melike_ikra evet aynen 3.5 ken basladi haftada 1 2defa yapiyo gazmi atak mi korku mu acaba
kadirkerim yirmiikikasim23 stres olma canım anlıyorum seni bende öyleyim bazen keyifsiz baksa acaba hasta mı diye bile düşünmeden edemiyorum ama bebek onlar daha uykuları bizden farklı olabilir öyle şeyler ne olacak sen uyanıkkenki haline bak her zamanki gibiyse bir sorun yoktur. Ağlar onlar melekler güldürür ağlatır diyor büyüklerimiz hepsi yapıyor bi ara benimkide 2 aylık falanken sürekli uykusunda gözlerini döndürüyordu açıp açıp aklım çıkıyordu 😀 geçti sonra çoğu yapıyormuş mesela ama biz daha tecrübesisiz 🌝 korkma
yirmiikikasim23 kadirkerim evet tecrubesizlik 😒 ya uykusunu alamadigindan buyuk ihtimal huysuzlugu devam ediyor sebeklik yapiyorum hafif guluyo sonra mizmiz uyuttum tekrar korkuyla bekliyorum basinda
kadirkerim yirmiikikasim23 uykusunu alamamıstır o zaman aynı benimkide mızmız arada hafif güldü etti salladım uyudu ağlayarak simdi uyuyor güzelce. Bazen keyifsiz olabiliyorlar daha dün aylık kontrolündeydik biseyi yok mesela ama benimkide huysuz bu sabah. Atak olur uyku olur gaz olur olabilir yani
kadirkerim yirmiikikasim23 keske ama 4. Ay atağı biraz yorucu bebekten beneğe değişir tabikide uyku gerilemesi de ekleniyor dişte eklenebiliyor sancılı geçiyor