nevabilen ne biçim konusuyosun sen yaa önce bir konusmayı öğren de gel. Cahil sensin. Ben herkes nasıl yapıyor apartmanında bunu anlamaya calısıyorum ben mi yanlıs düşünüyorum diye insanların fikrini almaya calısıyorum böyle tepki vermen kadar saçma birşey yok suanda. Ayrıca sanane benim evimdeki benim pisliğim iğrenmem; kusura bakma apartmanda bok gördüm diyorum bok. Bu pislikleride ben miye alıp tuvaletime dökiyim sen döker misin bunu bile bile? Anlamadan dinlemeden konusup cahil diyemessin terbiyesiz.