Allah aşkına bunu büyütecek ne var.pis suyu aşağı inip döküp gelecek yazık değil mi.sahsen ben görsem dur gitme dökelim tuvalete derim.tuvaletinize de zaten pis su b.k gitmiyor mu.delige dokersiniz ustune de suyu açarsınız ne olacak.hemde sizin katı daha temiz suyla temizlemiş olur. Benim başıma böyle bişey gelmedi bizim burda apartmanı ayda bir yikiyolar az katlı olduğu için.kirlenirse biz siliyoruz kapımızın onunu.