Yorumları okudum da bu ne terbiyesizlik, seviyesizliktir. Kimseyi ilgilendirmez korunup korunmaması. Size mi düştü insanların mahrem durumları. İnsanların senelerce çocukları olmuyor tedaviler görüyor. Evlat sahibi olduktan sonra da korunmaya bilirler ve arkasına doğal bir gebelik olabilir. Yada koruduğu halde gebe kalan birçok kişi var. Ne yapacaksınız korunma yöntemini öğrenip size ne faydası var. Herşeyi çok bilmişlik yapıp yargılayıp alay etmek yerine, yardımcı olabilecek bir fikriniz varsa yazın eğer yoksa susun bu çok değil. İnsanlar sosyal medyada herşeyi yazabileceğin zannediyor. Kimse kusura bakmasın ama kardeşine, evladına söyleyemiceği şeyleri burda hiç tanımadığı insanlara sınırsızca sorup söyleyebileceğini sanmasın kimse. Biraz saygılı ve bilinçli olmak bu kadar mı zor.