Rez findikfarem planlı 2. Gebelikti benimki. Aralarında 3 yaş var, 40 günlük bebeğim aşırı zor ama gün geçtikçe alışıyorum, eşim destek oluyor enerji moral olduktan sonra rabbim yardım ediyor, tebrikler güzel hamileliğiniz olsun 🫶💐
findikfarem 301123_ teşekkür ederim sadece buna degıl bazen o kadar can sıkıcı şeyler yazıyorlar ki insanlara anlamıyorum
Husnur findikfarem bence çok saçma bi soru nasıl korunuyorsa korunuyor bunu sormak kimseye düşmez demekki bi şekilde olmayacağını düşünmüş ki şaşırmış kadın ne sormuş siz ne sormuşsunuz
findikfarem Husnur evet ve benim cinsel hayatımdan kimene bunu konuşmak istesem cevap verir bunu sorardım zaten hiç hoşlanmadığım bi durum
zeynptgb findikfarem malesef burası boyle asıl soruya odaklanmadan ince detaya takilmak ülkece en büyük sorunumuz bence.benimkilerin arası 2yas başlarda çok zorlandım hala da zorlanıyorum şimdi ikisi de hasta oldu yani kolay olmayacak ama güç enerji motivasyon vs ihtyacniz olacak benim eşim sağolsun destekcim. Ailelerden uzakta değilim ama gurbetin en dibini yaşıyorum desem yeridir o yuzden kimseden beklentiye girmemek gerek( aileler yakın olur destek olur sandım ama yanıldım)ev işinden anlamaz ama çocuklarin bakımında yardımcı olur bu da bana yeter zaten.( Başkasına yetmez o ayrı tabi) İleriiki yaşları düşünüp mutlu oluyorum beraber oynarlar vs diye
zeynptgb zeynptgb biraz karışık yazmış olabikirim kusura bakmayın ateş yuzunden sabhladik ;( Hayrli uğurlu olsun bebiş sağlıkla sihhatle berektle güzelliklerle gelsin:))
findikfarem zeynptgb peki birsey sormak istiyorum kızım henüz tuvalet egıtımı almadı istemiyor bu konuyla nasıl baş ettiniz kardeşi bez kullanıyor diye acaba o da devam etmek ister mi
BARTUMOM findikfarem benim oğlumda 2 yaşındaydı hamile olduğumu öğrendiğimde emiyorduda . En cok emzirmeyi sonlandirmaktan korkuyordum ama 2 3 ay daha emdi acı dedi emmedi 28 aylikkende tuvalet eğitimi verdim şuan erken zaten temmuz gibi deneyin
minikuzum findikfarem şuan ben canm aynı durumu bende yaşıyorum çok agladim çok isyan ettim ama sonra cevremdekiler ve esim sağolasunlar beni kendime getirdiler berat kandilinde çok tövbe ettim çünkü çok fazla aglamistm çocuğuma haksızlık edeceğimi dusunmustum 🥹ama herkes o doğana kdr onun iki buçuk yaşında olacağını ve bezi bırakırsın vs vs diyerek aydinlattilar beni bebek bereketiyle geliyor sıkma canını cnm inanki ben hala hamile olduğumu bazen unutuyorum basım donmese midem bulanmasa öğrendiğimde 5+5 di şuan 9+6 🫂
findikfarem minikuzum sağlıkla alın kucağınıza umarım iyi olur hepimiz için kızıma da kıyamıyorum bi yandan biz de hiç hazır degıldık piskolojık olarak ama sağlıklı gelsin diyorum
HacerErdogan findikfarem böyle Bi şok için korunuyor olmanız lazım ki iğne ilaç sprial gibi kullanmiyor iseniz sasirtcak cok da bi durum yok insanlar da hangi korunma şekline karşı oldu onu merak ediyor olması bence gayet normal bu tarz soruları görmek istemiyorsaniz post açmazdiniz istediğine cevap ver istemediğine bak geç ayıp sizin yaptığınız kendinizden emin seniz laf soylemiceklerine yönelik neden korunmaya şekliniz söylemiyorsunuz bu kadar mı mühim açık açık ne yaşadığınızı gecenizi anlatın diyen olmamış hem
mom-1 Aptalllarsizi ne kötü düşünceli insansınız ya. Kadının özeli ve bunu söylemek istememesi gayet dogal hangi pozisyonda seviştigini de sorun bari? Size ne yaa nasıl korunuyorsa korunuyor yada korunmuyor size hesap vermek zorunda mı ? Uzayın artık aptallarsiziii😂
Aptalllarsizi mom-1 yahu kafayı mı yediniz benim yorumumum neyi kötü veya nasıl korunuyorsun demenin özeli mi var istenmeyen hamilelikte nasıl korunduğunun sorusu herkesin aklına gelir ve sormak da doğal ve normal bişey cvp verir yada vermez kendi bilir geri çekilmeyse uyarı yapar diğer annelere de akıl verirdi diğer türlü korunmaysa eğer anneler dikkat eder anladınız mı pek sanmıyorum ha duvar ha kapı bu arada benim yorumumda sizi alakadar da etmez size özel yorum da yapmadım iyi geceler 😒aptallar sizi😏
mom-1 cicekligunler korundu yada korunmadı sizi ne ilgilendiriyor size hesap vermek zorundamı arkadasım?
findikfarem mom-1 cevap vermeyınce korunmamış şoka girmiş oldum vermek zorundaymışım gibi bi de o kadar saçma ki önce korunma yönteminiz neydi diye sorulması bunu konuşmak istesem bunu konuşurdum zaten
cicekligunler mom-1 kimseye hesap sorduğum falan yok ayrıca üstüne de gidecek değildim madem hanımefendi bunu söylemek istemedi neden korunma sorusuna cevap verip sonra da sildi. O cevabinda gayette korunma yöntemini söylemişti. Bu cevabi doğrultusunda zaten bende olumlu şeyler de yazmıştım.
mom-1 findikfarem haklısınız lütfen bosverin, bide hamileyken buna canınızı sıkmayın yaş araları da olacak allah kolaylıgını verir saglıkla kucagınıza alın😍 özel hayatımı bende paylasmayı sevmem o yüzden takılmayın en dogal hakkınız gizliliginiz🙃💜
findikfarem mom-1 teşekkür ederim 🌸 bence de paylaşılmaması gereken konular, insanları tanımadan cevap alamadıkları konularda herseyi çok bilir gibi cevap vermedi demekki böyle denmesinin gereksizliği 🙃