zeyneptiken12 ya saat olarak bilmiyorum ama her istedikçe emzirdim açıkçası ben. Bazen saat başı bazen 30 dk da bir. 2 saati aşmamaya çalıştım. Gece de 28.gününden sonra ne zaman isterse kalktı emdi.
Ama bağımlı olur diye korkuyorsan şöyle diyim 5.aya doğru artık tamamen meme bağımlısı olmuştu sürekli emmek istiyordu hele 4.ay atağında. Ek gıdaya geçince azaldı meme isteği. Korkmayın ve verin derim 🥰 şuan 8 aylık sadece öğlen uykuya geçerken ve gece uykusunda meme alıyor onun dışında ek gıdayla besleniyor.
Fiziksel gelişim olarak mı 1 hafta gerilik var yoksa bl gelişim olarak mı?