Ahh canlarım yaş fazla takmamak gerek kilosu çok ya ileride değilse benim bebeğim 3500gr doğdu anne sütü+ mama kullandık çünkü sütum yetersizdi . 3 aylıkken 7500grmdi 4aylikkende 8500 du .4.ayda trigonosefali ameliyatı geçirdi ve çocuğum o günden sonra kilo artışı tamamen durdu şu an 8 buçuk aylık 8 kilo .ilk yılda kiloya sonrasında boya bakılır gelişim takibinde .önemli olan kemik gelişimi . bebislerimiz sağlıklı olsun da gerisi çok ta önemli değil bence ☺️ zayıf olmasın da kilolu olması pek te soru değil hareketle ince hepsi gidiyor zaten 😌