admin77 özü bilmiyorum bizimki şekersiz vanilya şurubu valla aklı eserse içiyor şuan 30 cc içti bastı bağırtıyı mesela içmedi kalanı. Sallıyorum ayağımda uykusunda içirmeye çalışıcam. Nestle alfamino be evolvia rp1 tadı iyi biz nestleyi de kullandık onu daha rahat içiyordu