admin77 Merhaba arkadaşlar alerjik mama kullanmam gerekiyor fakat bebegim tadını begenmedi.Premature doğdu.Su an 5,5 aylık fakat düzeltilmiş 4 aylık. Mamayi icebilecegi şekilde nasıl kullanabilirim?
bussyy1710 admin77 aptamil pregomin syneo kullanıyoruz mama olarak. İçine vanilya şurubu koyuyorum ben güç bela içiyor
Bebegim38 admin77 bana doktor bir kaç damla pekmez veya vanilya şurubu dedi bebeğim 4 aylık olduğu için. Ama vanilya şuruplarının içinde çok katkı var diye koymak istemedim. Şimdilik gece içiriyorum. Gece emzirdikten sonra sütümü sağıyorum sürekli sabah ta o sütleri içiriyorum. Gönlü olursa da emzirmeye çalışıyorum. Böyle çözüm bulduk şimdilik
bussyy1710 admin77 özü bilmiyorum bizimki şekersiz vanilya şurubu valla aklı eserse içiyor şuan 30 cc içti bastı bağırtıyı mesela içmedi kalanı. Sallıyorum ayağımda uykusunda içirmeye çalışıcam. Nestle alfamino be evolvia rp1 tadı iyi biz nestleyi de kullandık onu daha rahat içiyordu
admin77 Kelebek_45 dr bana aslında seker kat dedi ama içime sinmedi sonuçta seker büyüklere bile zararli.
Kelebek_45 admin77 alerji mamalarında sanırım tadı en iyi olan evolvia rp doktor bize Nestle verdi denememiz için bebeğim onu daha rahat içiyor yani şeker tadını degistiricek ama kokusu yine kalıcak inanın bilemedim yani düşününce vanilya şurubunda da şeker var verilmemesi gerek ama 😩🤦🏻♀️
Bebegim38 admin77 onu bilmiyorum 🤷🏻♀️ gece farketmiyor şimdilik gündüz çok öğürüyor. Neocate verdi bize doktor onu mu sevmedi bilmiyorum
zehross00 admin77 Dediğim gibi uyutuyorum o şekilde. Benimki de uyku sersemiyken içmiyor uykuya daldığında veriyorum ama insanı inanılmaz derecede zorluyor