tazeanne98 öncelikle bebeğiniz kolik değil kolik bebekler her gazı olduğunda huysuz ayakları sürekli karnında ve günde ağlama nöbetleri geçiren bebekler kolik oluyor benim bebeğim komikti asla susturmazdık çatlayana kadar ağlardı gece gündüz uyku nedir bilmezdim 1 yaşına kadar da sürdü gazımız şükür şimdi 3,5 yaşında😊 diğer bebeğim de 25 günlük sizin dediğiniz gibi ara ara ıkınıyor ağlıyor gazını çıkardıktan sonra rahatlayıp uyuyor