Ah ne çektim 🤦🏼♀️ kızım haftanın 6 günü akşam 6da başlar 11e kadar ağlardı ama öyle böyle ağlamak değil susturmanın imkanı yok öyle bi şey gündüz uykusu max 20 dk ve asla sırt üstü yatamaz karnı gurul gurul öter sürekli emmek ister gaz iyice sıkıştırınca da aç olsa ememez yay gibi kasar kendini uyanık olduğu her an ağlamaklıdır 2 ay 18 günlüğüz son iki gündür biraz olsun rahatladı Allah’ıma çok şükür