gulistan536_ canım biz hastane iki gün ışın aldık düşünce eve gittik ve bol bol besle dedi ama akşama bebeğim sap sarı oldu 20 oldu değeri Dedi ki ışınla uğraşma yoğun bakımda bizim bi tedavimiz var dedi onu uygulayalım ona rağmen geçmezse kötü olarak kan değişikliği yaparız ama geçiçek dedi 12 gün sürdü şükür bitti