gulistan536_ Kızlar acil yardımınız lazım ben geçmeyen sarılık için doktora gitmiştim doktor da bizi gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi biz kan verdik Bir ay sonra sonuçlar çıkar falan demişlerdi bize sonuçlar çıktı Bir anlayan bakabilir mi acaba çok endişeliyim 6 tüp kan alındı 2 kere aldılar o yüzden çok endişeliyim anlayan yorum yapar mi
ilongirav gulistan536_ Total bilirubin değeri yüksek evet sarılık durumu olabilir. hgb de düşük çıkmış demir kullanmıyor muydunuz çok değil ama kansızlık durumu var.
Girlsmoms gulistan536_ bi hemşire değilim ama o kırmızılı olan değerleri Google yazıp bakabilirsin ama kötü bi değerin yok zaten
gulistan536_ ilongirav demir ilacı kullanıyorum günde üç damla sarılık meselesi evet doktorumuz o yüzden bizi yonlendirdi çok mu yüksek acaba bunun için ne yapabiliriz üç aylık olduk ta
Leylamoznur gulistan536_ kaç aylık 6 aydan ve fazla ise susuz kalmış ama daha küçük ise beslenmesini çoğaltın kanı cok düşük değil demir takviyesi ile normal seviyeye gelir totaş bilinurin içinde bazdn enfeksiyona bağlı yükseliş gösterebilir
neslyyy Sıkıntılı bir durum gözükmüyor canım kanı çok hafif düşük. Sadece bilrubin değeri Bi tık yüksek belki oda önemli değildir. Ama canını sıkacağım bir şey yok gibi
gulistan536_ Leylamoznur sarılığı vardı doktor gecmeyince bizi gastroenteroloji ye sevk etti o yüzden çok korktum
Leylamoznur gulistan536_ kuzum sarılık bazılarında uzun sürüyor bizimde uzun sürücekti yoğun bakımda antikor tedavisi uygulandı cokta yanlış bilgi vermeyim içerği bilmiyorım 12 gün yattı oyuzden bide enfeksiyon dam sen sık sık besle canım bebeğini beslenme sarılıktan çok önemli