Sevdayilan ronyammmmm sık sık emzir uyanmiyorsa burnunu sık uyanır benim bebekte vardı sarılık bol sütumu verdim doktor yatış dedi ama yatış istemedim
Sevdayilan ronyammmmm 40 çıktımı düzelir canım benim bebek 40 yeni çıktı düzeldi bol bol emzir geçer inss
ronyammmmm Sevdayilan dikkat etmeye çalışıyorum bende emzirmeye özen gösteriyorum inşallah tekrar olmaz
Bal_arisi_ ronyammmmm 40 bitene kadar bol bol emzir yenidoğan bebeklerin kokusu çok güzeldir benim yerime bolca koklarmisin ☺️
ronyammmmm Bal_arisi_ ahh elbette ben sürekli öpüyorum diye annem kızıyor yeter kızım diye 😂 ama kokuları çok güzel huzur veriyor