ronyammmmm
Sizi çok iyi anlıyorum 🥹
21 gün önce doğum yaptım. 10 günlük iken bebeğim sarılık oldu, 19 değer ile 1 gece (8saat) Fototerapi aldı. Değeri 15 ile taburcu olduk. Sadece anne sütü ile beslemiştim ancak hastanede aslında aç olduğunu anladık ve hastanenin verdiği mama ile beslendik 1 gün. Şuan 21 günlük ve 10 gündür mama+meme gidiyorum, çok şükür sarılığı atlattı. Bol bol kaka ve çiş yapması lazım ki vücuttan atabilsin. Kızım geçen hafta ard arda kaka yaptı ve sonrasın da teninden sarılık gitti. Aç kaldığı için sarılık oldu yani. Kan uyuşmazlığınız yok ise tek çözümü sık sık ve çok iyi beslemeniz. Ben birde gece de odanın ışığını hiç kapatmadım, etkisi oldu mu bilmem.
Sütüm çok iyi geliyor besleniyor demeyin, sütünüz yağsız ise doymuyordur, nitekim benim öyle oldu.
Sarı tülbent vs örtün diyen cahillere de bakmayın. Sarılık için muayeneye gelen bebeklerin pusetnde hep sarı tülbent vardır ama sarılık olmuşlardı 😅
Sabırlı olun, üzülmeyin, geçecektir Rabbimin izniyle 🙏🏻🙏🏻🙏🏻