Çok nadir yorum yazarım kendimi tutamadım bu sefer. Bıçağın ucunda olan bir devlet olarak bize her gün dua ediyorum. Biz onların yerinde olabilirdik . Üretimden bahsedilmis, Rafları talan eden millet sizce üretebilir mi? Boykotu savunan birkaç arkadaş olmuş tebrik ediyorum sizi. Taş bile çatlamış çünkü yüreğimiz catlamiyor. Kelimeler ne yapsın… Daha fazla yazmayayım aman bisküvilerini yerken boğazlarına takılır falan maazAllah.