yanaklibebek Sizi ilgilendiren bir durum göremedim? İnsanların yediği sizi niye ilgilendiriyor? İster Milka yer ister Coca Cola içer. Bireysel boykotunuzu yapın. İnsanlara müdahale etmeyin. Çok olmaya başladınız artık. Kibarca uyarsak da hep aynı. Yeter. Buradaki herkes boykotu biliyor. Haberlerinin olmaması imkansız. Tercih edilmiyor. Edene nasıl saygım varsa siz de etmeyene saygı duyacaksınız. Prima da kullanıyorum Yumoş da. Milka yiyorum, Coca Cola tüketiyorum. Var mı sorun?