Y_E1234 findikburun postu açan gönderilerimi beğenirken sen de çıkmış boş boş konuşuyorsun yav bir git be
Y_E1234 Nurdiyinn merak etme güzelim ben mesleğimi olması gerektiği yerde icra ediyorum sen kafa yorma 😜😜
Nurdiyinn Y_E1234 İyi o zaman yanlış kişiye oynuyorsun 👋🏻 Gerektiği yerde icra ettiğin kadar gereken kişilerede icrada bulun 🤞🏻
Defnem_ Y_E1234 milletin yılbaşı kutlamasına içki içmesine herşeyine karışıyosunuz bir bu kalmıştı karışmadığınız insan birazcık haddini bilmeli