sakinolpelincim aslında şu an yaz geldi parklar çoluk çocuk doluyor, oyun grupları kış dönemi daha mantıklı çünkü parka götüremiyorsun. Dediğim gibi benim oğlum insan görünce ağlardı asla kimseye gitmez iletişim kurmazdı dışarı çıkmak çileydi resmen çünkü birinin en ufak bakışında kıyameti koparırdı. Şimdi yüzsüz bi çocuğa dönüştü insanların dibine giriyor 😂 çünkü çocuğu çocuk büyütür, oyun grubunda kendi yaşıtlarına aşina olmaya başladı sonra sokakta 3-4 yaş büyük çocuklarla iletişime geçe geçe alıştı. Şu an 19 aylık ve hep sokakta gelişiminde çok yol katetti konuşmayı da çözecektir diye düşünüyorum, araştırmadığım terapist kalmamıştı tam götürecektim şansım Göknil hanımın oyun grubuna denk gelmek oldu sonra hemen yaz geldi sokakta oynaya oynaya iyice alıştı bence sizde bu şekilde yapabilirsiniz yani dışarı çıkarın çoluk çocuğun içine sokun hep gelişimindeki farkı göreceğinize eminim. Ayrıca ekran olayına da inanmıyorum şahsen. Biz 4-5 arkadaş aynı aylarda doğum yaptık içlerinden bi tek ben ekransız büyüttüm ve içlerinden bir tek benim çocuğum konuşmuyor. 12 aydan sonra yavaş yavaş eğitici videolar açmaya başladım ordan bile bir çok şey öğrendi