Bengisu_dunya Yıkama suyuna badem yapı ekliyorum bizim kızdada oldu. Banyodan sonrada mustela suruyorum cok kuru cildi sizinde oyleyse bol bol nemlendirici. Kaloriferler hava yı kurutuyor ondan da olmus olabilir.
Cinarinmelek_annesi07 Bengisu_dunya kalerifor yok canm ama yanaklaei falan kuru aynen ne nemlendirixi kullanbilirim marka
BenMathilda Cinarinmelek_annesi07 ahahah yok ya milia bu cikan beyaz noktalara deniyor yag bezesi gibi
[silindi] Cinarinmelek_annesi07 oğlumda da olmuştu. Bebek yağıyla nemlendirdim 2 3 güne geçti. Zeynyağıda kullanabilirsin geçiyor.
Srnygtkarabnr Cinarinmelek_annesi07 sudocrm varsa sür gecer hemem yoksa da kendi kendine de kapanır o kuzum
yellowmom8 Cinarinmelek_annesi07 canım benim ablamın bebegide böyleydi şimdi popsuna felan yayılmış egzama demiş doktor gecmesse mutlaka gotur
Cinarinmelek_annesi07 yellowmom8 gecti. Canim saol ama bazen yanaklari kuru gibi pul pul oluyor ben soguktandir diyorum ama bi gösteri cem yinede nolur nolmaz