Eylulardc Cinarinmelek_annesi07 bu konak gibi duruyor kulak arkasında kaşlarda ve kafa derisinde oluyor genelde
Cinarinmelek_annesi07 Eylulardc konakl sarimsi ve yapışkan olmaz mi deri soyulmus gibi putur uyumustu banyoya gectim iki 3 camasiri vardi elimde yikayayim diyr geldim uyanmis böyleydi acaba cirmaladi mi diye dusundum de konak 2 3 dk da cikarmi
Cinarinmelek_annesi07 BenMathilda hepimiziin çocuğunu Rabbim kotuluklerdenn hastaliktan esirgesin canim insallah 😊 millia kim sizin bebis mi
BenMathilda Cinarinmelek_annesi07 ahahah yok ya milia bu cikan beyaz noktalara deniyor yag bezesi gibi
Srnygtkarabnr Cinarinmelek_annesi07 benim bebegiğimde de vardı canım bu 2.ayın somunda bitti korkulacak bişeyi yok
Srnygtkarabnr Cinarinmelek_annesi07 sudocrm varsa sür gecer hemem yoksa da kendi kendine de kapanır o kuzum
Zeynepnisa Cinarinmelek_annesi07 benim kiziminda öyle oluyor ara ara zeytinyağı sürüyorum geçiyor heralde kuru kalıyor cildi o yüzden oluyor
Didemxy Cinarinmelek_annesi07 benim cocugumdada oldu doktora sordum anne sütünden olur onlar dedi sütun yağlıysa yağ bezesi çıkmış bizlerde bile zaman zaman çıkar krem sürmeyin kendiliğinden geçer o
Didemxy Cinarinmelek_annesi07 benim cocugumdada oldu doktora sordum anne sütünden olur onlar dedi sütun yağlıysa yağ bezesi çıkmış bizlerde bile zaman zaman çıkar krem sürmeyin kendiliğinden geçer o
Deletedmom_9857 Cinarinmelek_annesi07 ne olduğunu anlamdım da çok tatlı bi bebek onun için yazdım ne güzel bakmış 🥰