mmtymn oğlum 4 yaşına girdi normal zıplama yapmıyor ama az az yapmaya başladı nöroloji doktoruna yönlendirmişti bizi çocuk gelişimci onda da mr istemişlerdi 3 defa randevu aldık ya hasta oldu yada iptal edildi anestezi alacağı için hasta olmaması gerekiyordu bende daha da almadım ama üzülmeyin daha çok küçük içiniz rahat etmeyecekse gidin doktora istanbulda oturuyorsanız kartal lütfi kırdarda çocuk gelişimi bölümü var