Emine34 3 yaş zıplamak için çok geç kalmış bi yaş değil bence yani doktor değilim ama bu benim görüşüm. Benim kızım bu yıl 1 inci sınıfa başladı 2018 doğumlu , 42 haftalık 4.300 gr doğmuştu. Yani gelişimi oldukça iyi bi çocuk olmasına rağmen kuzenleri zıplayıp hoplayıp atlarken o yapamazdı inanın ziplamayi iki ayakla bağımsız olarak 2 yıldır falan yapabiliyor. Tabii ki araştırılsın gereken doktorlara götürün ama kötü düşünmeyin insaallah kötü bir şey yoktur her çocuğun gelişimi farklı hepsi kendine özgü oluyor. Ziplamasi için yureklendirin, oyun alanlarında olan trambolinlere goturebilirsiniz hoş bizimki onu bile beceremezdi🥲 ama hiçbir nörolojik sıkıntısı yok . Umarim sizde de yoktur uzulmeyin 💐