Poncikkkk ikitosbikannesi kullanmadım ama eğer durumun iyiyse Dyson iyi saçı pek yakmıyor birde düzleştirme öncesi yağ spreyler onlarda kurtarıyor sacı elidorun son çıkardığı keratinli ürünü güzel
ikitosbikannesi Poncikkkk elidoru normalde de kullanıyorum ama remington alıcam sanırım çok memnun kalınmış 😊
uykucukoalaa ikitosbikannesi remington keratin bakım olanı alicam bende çok ovuluyor çok araştırdım 🌸