ikitosbikannesi Kızlar kullanıp memnun kaldığınız saçları çok yakmayan, tek seferde dümdüz yapan düzleştirici öneriniz var mı?
alpsmother_ ikitosbikannesi kesinlikle remıngton. Modeli fark etmiyor keratın özelliği olan hepsi çok iyi
Evaninanasi ikitosbikannesi bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama 7000 Series BHS732/00 Thermoshield Saç Düzleştirici kullanıyorum. Ben çok çok memnunum gerçekten. Kalıcılığı ve hızlı düzleştirmesi ile vakit kazandırıyor.
Menessasmom ikitosbikannesi philips kullanıyorum bende keratin özelliği var gayet memnunum dümdüz yapıyor günlercede kalıyr benim saçımda
niluna ikitosbikannesi bende Philips var 2016 dan beri kullanıyorum tek seferde dümdüz yapar çok memnunum seramik kaplama siyah fuşya renkli modelini hatırlamıyorum
Gzdeymn ikitosbikannesi Şuan kullandığım philips 7000 serisi argan yağı enjekte edilmiş ve aşırı memnunum bundan önce de remington marka kullanıyordum o da çok iyi
Prenses2909 Benim saçlar düzleştirince hemen kabaran bozulan saç tipiydi bir çok düzleştirici denedim ama memnun kalıp aldığım 3 4 senedir kullandığım model arzum ar582 buka iyonlu hem kolay hemen düzleşiyor hem 2 3 gün yıkama üzerinden geçme bozulmuyor.