BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Ben yaşadım, 5 haftalık gebeydim. Zaten alerjik bir bünyem vardı ama daha önce ürtiker olmamıştım. Çok kötü günlerdi ürtikere anjiyoödem de eşlik etti her yerim şişti. Vücut gebeliği stres olarak algılamış denildi. Gebe olduğum için son raddeyw kadar beklediler artık dilim şişecekti kortizollü iğneyi öyle yaptılar. İğne anjiyo öndemi geçirdi şişliklerim indi ama ürtiker geçmedi onun içinde 10 gün kadar claratine ilaç kullandım.