dugme evet ciğer geliştirici biliyorum ikinci gebeligimde yapmışlardı iki doz. İlk defa yaşadım bu alerji durumunu çok kötüymüş gerçekten size de çok geçmiş olsun. Bı merhem bı losyon vermişti onları sürüyorum. İlaç içmiyorum sadece folik asit . Bide normal şeyler yiyorum su içmeye çalışıyorum.limon portakal suyu gibi c vitamini almaya çalışıyorum araştırdım da bide limonlu su falan içiyorum . Batma yangı oluyordu .sabah kalkınca da.az ellerimde şişme oluyordu ondan da çok kasiniyordu galiba. İnşaallah tamamen geçer. Sizin sebebi neydi ne zaman başladı